Snart slut.

Bara tre veckor kvar av min mammaledighet med dessa två. 





Ja egentligen är det fem veckor, men de sista två är vi hemma alla fyra, eftersom Martin har tagit ut semester. 

Det är blandade känslor. Det känns jättetråkigt att lämna mina små och inte få vara med dem varje dag, och se vad dom lär sig och vad de gör. Jag kommer ju att längta ihjäl mig!!
Men samtidigt känns det som att jag gjort mitt och att jag är redo att lämna över. Detta vågspel av känslor dyker upp med jämna mellanrum. Det känns också som en bra tid på året att börja jobba, tankarna går om en lång semester tillsammans och då känns det rätt okej att jobba ett tag innan. 

Nu måste jag sköta barn, självklart börjar grannen borra precis när August somnat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0