Ett nytt år igen.

Äntligen nytt år!
Varje gång det blir januari känns det lika skönt. 
Oavsett hur bra år jag haft.

Förra året var det jobbigaste och det underbaraste och mäktigaste.

Jag fyllde trettio. 
Jag födde barn igen, bara det alltså, wow! Och att det blev en pojke, jag är så glad så glad. (Fast det hade jag ju blivit oavsett, men jag njuter ändå lite extra tror jag.) 
Jag fick uppleva Gotland.
Jag var föräldraledig med två barn.
Jag pluggade.
Jag badade mer än jag gjort sen somrarna då jag var liten. 
Jag älskade.
Jag bråkade.
Jag hade ångest och var deprimerad. Jag grät för att jag var så lycklig och tänkte "det blir nog inte bättre än så här". 

Det här året satsar jag på mig själv. 
Och nej det är inget klyschigt nyårslöfte som jag inte kan hålla.
Jag ska försöka leva i harmoni,  vara tacksam för nuet och göra vad jag vill. 
Försöka uppskatta mig själv mer. 
Det ni!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0