Sista oktober

Nu är det halloween och jag önskar jag kunde fira det lite mer aktivt. Eller det kan jag ju men jag orkar helt enkelt inte. Trött och nere efter att skött magsjuk treåring och grinig bäbis. 

Jag trodde och hoppades att Ellen skulle klara sig bättre nu när hon inte är på dagis så mkt. Hon blev sjuk i måndags och då hade hon inte varit där på 3 dagar och inte vet jag om det är någon sjuk där heller, så vart hon har hittat den här smittan det vet jag ej. Men, det är bara att gilla läget. 

Vi firar denna halloween med att gå och lägga oss tidigt. Imorgon är det jobb för Martin och vi ligger rejält minus på sömnkontot! I år ska jag önska mig sömn av tomten. Flera nätter av ljuvlig ostörd 8-timmars sömn. Det är jag värd! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0