Dan före dan före dopparedan

Det har inte blivit så många uppdateringar på sistone. Jag har börjat på flera inlägg men det känns mest bara som att jag upprepar mig, och klagar, och det är varken roligt att läsa eller skriva om. 

Nu är iaf barnen nattade efter en otroligt intensiv dag och om allt går i lås packar vi bilen imorgon och åker till stugan, till min mamma och pappa, och firar jul med resten av min familj. Julklapparna är klara, men inte riktigt inslagna, och maten är inhandlad. Väskorna är inte packade eftersom vi fick oväntat besök ikväll men det får vi fixa imorgon.

Jag hoppas vi får en bra natt så vi är pigga och glada imorgon! God Jul på er! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0